Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Saturday 4 April 2009

Nozel ku...








Akhirnya...
aku membeli nozzel set ni.
aku dah beli yang loose, tapi biasalah, org kata dapat peha nak betis.
Dengan gembiranya aku beli satu set.
Lepas ni aku dah nampak apa aku nak buat.
siapp nkooo...wahai daporku..
muahahhaaa...

Secara tak sengaja aku pun nengok ler brand dia selepas aku balik umah.
fuhh wilton??? sama cam web ni lah!!
Harga rm90 perSet.
ada member bgtau kat sinun RM120

4 comments:

  1. Naiz,
    Terima kasih ziarah ke blog KDiah. Minat masak dan Naiz pandai juga menjahit. Cantik-cantik projek RE dan masakan pun nampak sangat menyelerakan...

    ReplyDelete
  2. alahaii..kDiah, baru nak blajr memasak tu..org dah master tu.
    thanks juga mai singgah blog naiz nie.

    ReplyDelete
  3. salam kenal...cantik2 kat blog naiz nie...nozzle tu beli kat mana? teringin nak beli gak..

    ReplyDelete
  4. salam kenal casa.kalau nak boleh naiz belikan. jap lg naiz singgah umah casa ok. thanks.

    ReplyDelete

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts