Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Saturday 18 April 2009

Pola Kurung Pesak Gantung






aku pun tak tau korang nampak ke tak pola nie.
sbb aku sendiri tak ingat mana aku dpt nie.
cuma aku rasa tak susah nak jait, yg membezakan bj kurung biasa adalah potongan pesaknya.

so korang boleh cuba jait sendiri baju nie.
terima kasih pada tuan empunya pola nie.
harap dpt singgah sini.....
dlm koleksi aku ade le nota2 nie. tapi dah ada pola ni dlm pc aku, aku load terus.

ramai yg tanya aku, untuk tempahan bj ni.
aku tak ambil tempahan bj riau,
tempahan aku ambil cuma bj kurung biasa.
so rasa2nya korang dah ada panduan kan. cube yek.

6 comments:

  1. Polar ni amat berguna untuk sesiapa yang tak tahu buat pesak jenis ni termasuk KDiah. KD selalu buat yang pesak biasa jer. Terima kasih Naiz.

    ReplyDelete
  2. lorr...KD, bj nie ikut kan senang aje, ubah pesak. nanti try yek.

    ReplyDelete
  3. slm sis....
    sis stay area kamunting/taiping ke? boleh blajar menjahit personal ke?
    fees?
    pm email saya : hanisbasir@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. slm sis... nk tanye.. sis stay area taiping/kmtg ke?
    ade wat personal class untuk manjahit?
    fees?
    harap boleh pm saya - honeysbasir@gmail.com.. tq

    ReplyDelete
  5. saya suka pola pesak gantung ni saya menjahit juga tapi baju kurung

    ReplyDelete
  6. saya suka menjahit.banyak lagi yang belun saya tahu seperti baju kurung moden dan lain2.lagi tolong saya kongsi kan sedikit berkenaan dengan pola baju pesak gantung

    ReplyDelete

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts