Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Saturday 29 August 2009

N3 29hb ogos 09


Ni entry untuk pembuka rumah yang nak berkulat dah.
lawo kan hiasan nie. aku ambil pic di kdai deco. bukan kat umah aku punnn..


Dah membelek barang nak masak, terjumpa bende ni. memang tengah nak mencari pun.
ni adalah acuan kuih Tart. biasa kuih ni tak banyak sikit pun mesti aku buat.


Ni kek sponge aku buat, terasa nak makan. tak susah, rajin ngan malas aje. sbb aku kata gitu now dah byk tepung ready made dijual. he.he.. aku biasa beli juga tepung2 tu untuk time terdesak nak makan. so yg ni aku guna tepung readymade, tinggal campur telur n ayor aje.

Projek kutu hexy ke dua dah siap, ready to pos tu Musliha. nanti sms alamat kat akak yek. Projek smocking baru nak mula, n projek tempahan on going. Dah siap tempahan Ida Nordin n Malina muar. nanti lah ada masa aku load pic. asik tak sempat. ni pun curi masa pagi. time anak blom bangun. kang nak masuk office menjait pulak. he.he.he....

No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts