Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Sunday 23 August 2009

1 Ramadhan menjelma lagi


1hb Ramadhan aku ke Penang. Melaksanakan tugas biasa. selesai aku sempat bergegas balik ke Taiping. Alhamdulillahh...sempat masak untuk berbuka puasa. Hampir 9tahun tak kesana. wahh..banyak yang berubah sekarang. apa pun alhamdulillahh... aku selamat pergi dan balik.

Hari ni dah pun 2hb ramadhan. kejap aje nanti dah akan sambut raya, pejam celik aje.

now tengah menyiapkan tempahan. dah selang seli buat kutu hexagon. tinggal nak cantum aje lagi. Seperti biasa aku ada hoby baru, Buat Dress Smocking. hope dapat siap untuk aisyah. cam gilo aje. keje itu ini. tangan dua aje. he.he..apa pun itulah aku. hoby n keje yg tak hanya 'Satu'

No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts