Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Thursday 2 July 2009

EG Blogger


mungkin aku terlambat nak war2kan aku joint EG nie.
tapi nak bagi meriah blog aku yang tak meriah ni aku tempek je lah yek.
Tujuan aku joint ni nak bagi kaler2 skit idup aku yg segituu aje.
Dapat gak kenalan baru. kalau tak aku sibuk ngan dunia aku aje. kire tumpuan aku beralih skit laa kan.
aku letak blogger yg joint.
dah jalan dah projek nie. aku masih memikior nak bagi ape kat parter aku Amelia. Sabaq nohh!!

Nak tau lanjut lawat blog Mrsnor a.k.a tokey bazarkelantan.com
idea Vasss dari dia lah nie.

21- Azi/pinggan lama ~ http://pingganlama.blogspot.com/

2 comments:

  1. salam adik wehh
    terimakasih bayok-bayok buh benda ni sinni.. suko ambo

    ReplyDelete
  2. alah kakok ku..tak doh hal lah nie..tengah mengushakan EG utk partner kuu..amelia..

    ReplyDelete

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts