Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Thursday 11 June 2009

Award dari MrsNor



Perkenalanku dengan mrsnor bermula di Cari.com
aku dah lupa taunnya... agak2 aku 2004 kot.
Bila mrsnor balik je dr US, dia call aku. Aku sebenarnya malu nak kol dia dulu... he.he.he...

Sebenarnya, rumah mrsnor tak jauh dr rumah aku ketika itu. Ketika itu aku menetap di Kelantan Darul Naim.

Di Kelantan juga melakar banyak nostalgia dalam hidupku.
Ini adalah first award aku ambil dr blog selama ku melayari internet.
insyaallah, lain kali aku akan cuba mengambil award dari kawan2 lain.
hope jangan berkecil hati jika aku terlepas pandang.

No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts