Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Monday 29 June 2009

Apa aku buat

Bila tak menaip, rindu pulak yek. Tak berTenet lagi meroyan.
apa aku buat bile lama tak update blog, ku pun manusia biasa, kadang datang juga waktu boring. Penat n letih adalah perkara biasa,
hari ni aku kluar jalan2 pekan taiping,
sudahnya... aku cuma membeli beberapa helai baju anak n beg utk anak sulungku.

Hari2 aku lalui seperti biasa, menjahit dan menjahit.
dalam ruang masa yg sempit untuk diri sendiri ku cari juga ruang utk kepuasan diri.
dalam pada menjahit tempahan, aku sempat menjahit pouch kecil dan beg mengaji Quran untuk anakku. Pic beg anak tak de, tapi beg utk pouch tu ada le aku ambil seketui.
Aku blom masukkan TAG dari mrsnor, yang sebenarnya aku tak pandai nak komen diri sendiri, sebabnya banyak kekurangan diri, last2 pending kat draf aje. cannee???

No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts