Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Friday 2 October 2009

Pestime Menguli Tart Telur







Meh cerita bab Tart telur nie. aku memang suka tart nie. Oleh kerana harga kat pasaran pun dah mahal. aku terjah blasah buat. acuan nie kecik. tak per sbg percubaan buat juge.

eemm.... Akhirnya berjaya juga melepasi tekak ku ini. Nanti yer... aku beli acuan baru utk tart nie. ... next aku nak try chess tart, resepi aku nak mintak kat Mrsnor...tokey bazarkelantan.com.

Korang nanti boring pulak bercerita bab jait aje kan.
ni lah ghoper smocking aku yg dah siap, udus tau kaknanie... Erpha..Pianina... Rozie_q, Misa....sape lagi yek....jgn kecik hati aku tak sebut sini tau. aku nak kawan lah ngan koraannngg....
udus kan? tak per..nanti aku buat lagi yerk. maklum ler...main blasah. kene cube dulu org kata kan. snap dekat sbb udus le tu...muahahaaahhhaa..... (gelak jahat)




4 comments:

  1. salam singgah naiz...wah saya pun suka tart nih...dah menjadi apalagi bolehlah tepek resepi :)

    ReplyDelete
  2. kakDiah, lapaq kaa... sodapp... he.he.hee...

    ReplyDelete
  3. ummi-izah. nanti naiz tempek ya, rupanya idok le sesusah yg ku jangka... lepas nie boleh le buat lagi...salam kenalan.

    ReplyDelete

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts