Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Sunday 15 March 2009

Sulam Riben yang terbengkalai






Ini adalah pemberian kakCt from China, amatlah dihargai,
wahai kakak ku, seperti kau tahu akan kesokaan ku.
kakCt dah kasi aku ujung taun lepas, aku buat koho2 (sikit2) kata org kelantan.
akhirnya siap dengan adunan warna riben ku sendiri.
sayangnya...sekuntum lagi bunga tak timbul2, akibat tak cukup riben. Dan sampai now aku tak dpt jumper lagi warna senada, nampaknya..aku kene touch up ngan kale lain.



Aku ni minat sesangat nak berSulam Riben, tangannyer dua aje.
semua nak buat. abis... gini ler tingainye...
nasib ler...hajat nak buat kusyen aje.
tak tau bile leh siap sepenuhnya...

try buat bunga Carnation, cam PN Ann ajarkan.
cam ok aje percubaan pertama..muahahaa..sendiri puji daa...

No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts