Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Friday 4 December 2009

Jalan-jalan ke Taman Tasik Taiping, update kelas

Pagi kelmarin, aku bawa anak2 p taman tasik taiping. Mula2 ingat nak pusing2 taman aje. eemm...anak aku minta nak main playground. layan je lah....



Aisyah naik buai, terasa cepat dia besar. emmm....


hepi kemain main gelungsur denga abang2nya...


Puas main, blaje aiskrim aje.. he.he.. lagipun time tu jalan dah sibuk, ada buat larian ape ntah. aku dah ler bukan master bawak kater, he.he..
singgah taiping sentrel, jengok pesta orkid.
Balik rumah aku buat kek Ben10, deco tak lawo yek. main blasah aje. edible image tu aku beli dari kakFeena deco. tak tau canne guna pun, blasah aje lah yek. janji nampak ben10 macam anak aku nak. he.he.... dalam aku buat kek cekelat.


so hari ni aku update juga lokasi kelas langsir baru,
aku plan buat di Johor n Sabah.
so pada sesiapa yang nak joint dipersilakan.

4 comments:

  1. bestnya ..sakan round malaysia..
    kalau agak2 x dak orang nak tolong bawa beg, ajak la i..hik..hik..hik..

    ReplyDelete
  2. salam kakaznee, he.he.he.. ade2 aje lah yek. wahahhaaa....

    ReplyDelete
  3. kakDiah, jom lah. he.he... nanti nak P kedah jumpa kakD pulak. nanti yek.

    ReplyDelete

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts