Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday 6 May 2009

Cerita hari ini 6 Mei 09

Dah petang aku masuk blog,
hari nie macam sibuk aje..
tapi rasa hari ni lebih sibuk kot dari hari2 biasa.
hari nie berlangsung kelas sulam riben pertama aku setelah di war2kan di web.
alhamdulillahh...terang hati student aku tuh. suke plak tengok dorang buat.
tak ler ramai, cuma 2 orang.
nanti aku masukkan gambar kelas ni yek.

Petang nie.....
alinone
http://alinone78.blogspot.com/
aku nie maleh nak canner wat link nie..aku boh aje gini tak pe kot nohh!!
dia singgah dirumah aku. bukan kali pertama dia datang umahku ini.
Lebih cam adik2 dah ngan dia.
kali mai skali satu famili, bwk anak dia yg sama usia aisyah.

Dapat le ku bekal kan alin buah mempelam yg sedia ada.
nko makan lah yek, itu aje... yg dapat ku berikan.
bekalan untuk hang sampai ke Jerantut.
Kedai kraf yang akak cakap tu nanti akak kabor kan kat mane yek.
hope suka Xstich kit tu.

Berbalik pasal cerita ribbon rose aku tu...
nanti aku load apa jadi ngan rose aku tu
dulu aku blajar ngan kak Umi, dia namakan rose dia, 'Umi Rose'

so kali nie aku yg reka bunga tu...aku letak "Naiz Rose"
Aku bukak ler kenangan lame kat atas tu.
kire sejarah aku dalam BerSulam Ribbon.
kak Umi cekgu ku. Harap dia membaca titipan ku ini.
he.he...




Ini adalah kotak kenangan dari kak Umi.
aku amat menghargainya.


Set Jarum RE pertama dalam koleksi, time mula2 blajar RE taun 2006


Ini adalah hasil aku meyulam RE di rumah kakUmi.
hope kak Umi masih ingat pada diriku.
Ku masih ingat akan kesedapan Chicken Pai dan Puding Karamel mu yang sedap itu.
SEMUA KENANGAN KU BELEK SEMULA. JANGAN BOSAN YEK KORANG.

No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts