Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Sunday 3 January 2010

N3 pertama D tahun Baru.

Salam tahun baru walau agak terlewat.
Lama juga aku bergelap yek.

eemmm...ape citer korang yek. aku macam korang juga kot, sibuk nguruskan anak sekolah. Prepare itu ini, juga Seperti biasa menguruskan perkejaan aku nie.

Aku pun sebenarnya sentiasa online. cuma tak dapat nak update cerita sebab masa tak mengizinkan. Walau apa pun banyak cerita yang nak di story, layan pic aje apa yg dah aku buat. pada yang bertanyakan mana kedai Quilt yang ku ceritakan dulu, insyaallah aku akan buat entry nanti. lagi pun dah kautim ngan kak Ana, tokey kedai tu.

cuci mata lah yek ngan gambar2 ku titipkan ini. sebahagian perkara yang telah berlaku. eemm...apa citer korang yek. nanti aku jalan2 ke blog kawan2. tentu banyak story yang aku dah terlepas.



Cuppies makan2 time tetamu berkunjung.


salah satu pic kelas yang aku sempat snap



Gambar terbaru anak2 aku. Smalam dah potong rambut prepare nak ke sekolah. Aisyah mentain yek rambutnya.

Gambar kiriman yati. kalau korang masih ingat, kain langsir tu aku paparkan pada entry lepas.
Aku tak berkesempatan menghadirkan diri di majlis pertunangannya... Langsir satu rumah dengan warna n paten berbeza aku yang jait. cuma aku ambil sekeping untuk tatapan yati. hope dia view blog aku..he.he.hee...

Aku now paling suka makan donat. he.he..ni donat ala naiz kegemaran aku. anak aku suka donat coklat. tak pulak aku snap picnye...he.he... walau rupa tak seperti ala jco, ala big epal, tapi lepas ler tekak aku..huhuhuuuuu....



No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts