Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday 27 January 2010

Aktiviti apa ya??

Ku mulakan bicara dengan gambar2 sekitar apa yang berlaku. sebahagian saje lah kan. tapi ni antara peristiwa yang telah berlaku. he.hehe......


Kelas Langsir di Subang jaya on 23hb January, khas utk kakDayang yang datang jauh dari sabah bahh....
ambil full course langsir dari asas kelanjutan langsir. seharian di situ bermula pukul 9.30pagi until 5.30petang. Amatlah ku hargai akan kesudian mereka semua. Tidak lupa juga para peserta Lain, Terima kasih.



Ni cream puff aku. walau rupa tiada tapi boleh lah melepasi tekak ku yang amat teringin berkrim puff. pestime juga aku coba. he.he.heee.... korang jangan gelak nengok ghope cream puff aku yek.



Kutu Quilt aku pun siap juga. dah selamat ku pos pada Hani. Maaflah jika tidak secantik quilt sifu. juga Pestime berQuilt. apa pun bende baru di tahun baru. make me funn!! walau kebizian dengan tugasan lain. Maklum lah bekerja sendiri, dengan hoby yang tak sudah2. Terima kasih buat kakDiah yang tak jemu2 melayan panggilan dariku...muaahh!!

Sebenar2nya bagiku walau sibuk, walau letih. tapi menjahit perkara berkaitan Hoby adalah satu terapi buat diriku. siap aje bende yang di buat, aduyaii... satu kelegaan dan kepuasan walau kadang hasil tak seperti diharapkan. he.he.hee...


layan yek slide aku nie. semua kenangan dalam kelas selama aku menyelam.





2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. huhu creampuff tu kurang menggoda ler hahahaha mok nik tergoda lagi dgn baju kurung yag tak ada pasangan nih

    ReplyDelete

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts