Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Monday 21 August 2017

Krusus Pastry di Kolej Risda Temerloh, Pahang

Assalamualaikum.

saya di beri Peluang menjadi Tenaga Pengajar di Kolej RIsda Temerloh.
kelas selama 4hari. Tajuk kali ni ialah PASTRY.

Dalam kelas kali ini saya bahagikan kepada 2 Pastry
- Danish pastry
- Puff Pastry
Bonus
- Kelas Roti

seramai 35org peserta dari seluruh semenanjung malaysia.
mereka datang dari jauh untuk menimba ilmu. Alhamdulillah... kelas selesai.
saya doakan semoga semua peserta beroleh ilmu yang saya curahkan. Manfaatkan ilmu sebaik mungkin.

Berminat mencari tenaga pengajar. boleh Hubungi saya.
Pn ina 019-9988 331

























No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts