Borang Penyertaan kelas Memasak

Name:
FB
Phone No
Tarikh kelas

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday 4 January 2012

Hari Sekolah Pertama 2012 bermula





Pepagi nie.. anak2 smua bersemangat nak ke sekolah.
sekejap je dorang membesar. mula saya buka blog ni, masing kecil comel lagi.
tak silap time sy membuka blog anak saya yang sulung baru tadika 5 tahun.

Now Si azrul 11 tahun, si azhad 8 tahun n aisyah 5 tahun.
apa pun semangat untuk terus berjaya dalam hidup adalah di dokong oleh kehadiran anak2. walau mungkin tak secomel, sesegak anak omputih or whatever. Dengan cukup sifat n sehat alhamdulillaahh...

Pada kawan saya yg kenal saya sedari awal aktif menjahit. Aisyah adalah baby yg membesar seiring dengan berBLog. ramai aunty yg bertanyakan dia.. yg saya ingat KakDiah n Kak Shima..
now aisyah dah besar :)

Thanks Allah

No comments:

Post a Comment

My Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Popular Posts